Via Singapore naar Darwin deel 1

21 oktober 2016 - Singapore, Singapore

Donderdagavond vertrok het vliegtuig met een kleine vertraging van een half uurtje. Dit kwam omdat 1 passagier niet aan de gate was verschenen en dus niet in het vliegtuig zat terwijl hij of zij wel een koffer had laten inchecken. Ivm de veiligheid moest deze koffer net voor vertrek weer worden uitgeladen, dus dat duurde eventjes. De vlucht ging toch nog vrij snel voorbij, alleen de laatste 3-4 uur duurden lang maar gelukkig kwam toen ook alweer het ontbijt voorbij. Aan boord een paar filmpjes en muziek concerten gekeken en eventjes gedut. Het vliegtuig arriveerde op tijd in Singapore wat inhield dat ik vervolgens 7 uur moest zien te doden. Ik moest eerst mijn bagage ophalen en weer opnieuw inchecken voor de vlucht naar Darwin. Toen weer door de douane en security en toen was het eerste uurtje al weggetikt. De 2 uur daarna was ik eigenlijk alleen maar druk met WiFi verbinding te krijgen. De verbinding was zo traag dat het niet lukte en na in een elektronicawinkel met hun account ingelogd lukte het eindelijk om vrouw en kids een app te sturen. Wonder boven wonder lukte het daarna wel om bij de WiFi van het vliegveld in te loggen. Nu nog even een kleinigheid eten en even relaxen. Om 2300 uur plaatselijke tijd gaat het dan verder naar Darwin waar ik om 0500 uur plaatselijke tijd aankom. Hopelijk lukt het dan wel meteen met internet. Vanuit Darwin dan deel 2 van deze etappe.

1. Pap:
    test
  2. Manuela:
    Hij doet het
  3. Rob en sas:
    Hoi hoi,
    Het gaat allemaal voorspoedig zo te lezen, een kleinigheid eten leer me je kennen :)
    Test van ons pap, was van mij even uitgelegd op afstand hoe de blog werkt hij gaat nu alles doorlezen en zal dan een berichtje gaan schrijven.
    groetjes
    Rob en Sas
  4. Pap:
    21 oktober 2016
    Hallo Pieter je bent ondertussen wel op je geboorte grond. aangekomen ik heb je eerste blog gelezen en je hebt eengoede reis gehad ik heb een adres van Brenda gevonden het is van 2001 en het is 58 Woodfull loop gorden act 2906 je kunt daar proberen now all the best and watch the croks and the snakes PAP