In Melbourne

7 november 2016 - Melbourne, Australië

het vliegtuig landde op zondagavond 6 november omstreeks 2315 uur in Melbourne. Nadat ik mijn tas had, snel de shuttle bus naar de stad opgezocht. Gelukkig hoefde ik maar 10 min te wachten waardoor ik rond middernacht bij het treinstation in het centrum aankwam. Daarna moest ik nog ruim 20 min lopen naar het hotel. Met andere woorden, ik lag pas vrij laat in bed. Ik was de volgende ochtend toch weer om 7 uur wakker en stond uiteindelijk rond 9 uur op aangezien ik nog wel eea in Melbourne wilde zien. Ik ben die ochtend eerst naar de Melbourne Cricket Ground gegaan. Dit is het heiligdom voor cricket fans en daarnaast wordt die grote stadion dat plaats biedt aan ongeveer 110.000 personen voor Australian football (footy) gebruikt. De finale van footy wordt namelijk ook altijd in die mooie stadion gespeeld. Hier heb ik een rondleiding gevolg en het sport museum bezocht. Al met al duurde dit een paar uur waarna ik door de binnenstad, winkelstraten en langs de Yarra rivier ben gewandeld. Als laatste ben ik naar de Eureka tower gegaan waar je met een snelle lift naar de 88 ste verdieping wordt geschoten. Je hebt hier een geweldig uitzicht over heel Melbourne en omtrek. Intussen was het alweer avond geworden en na wat te hebben gegeten heb ik mijn spullen voor de volgende etappe ingepakt en klaargezet.

1. Tanya:
    8 november 2016
    Hoi pap, wat leuk dat je onze familie daar hebt ontmoet.. Leuke verhalen weer en mooie foto's! Nog wel met een koala beertje knuffelen he hihi.. Kus en knuffel

P.s En nog heel veeeel plezier!
  2. Manuela:
    8 november 2016
    Hoi, hoi, leuk te lezen hoe je het in Perth hebt gehad. De foto's zijn ook erg mooi. Leuke omgeving!
    Nog veel avontuurplezier....
    Ik ga nu al langzaam aftellen...!
  3. Pap:
    10 november 2016
    Hallo piet schrijf is wat plaats namen.op.waar jedoor komt dan weet ik waar je ongeveer bent dan kijk ik wel op de kaart van australie ik moet morgen op controle bij de dokter hoop dat alles goed is het is nu donderdag drie uur tot horens Pa
  4. Rob en sas:
    13 november 2016
    Zo al heel wat gezien, nu op naar ons geboorte huis maak er maar een paar foto's van.
    Kan ik kijken of ik het nog herken :)
    Nog veel plezier en groetjes uit kranenburg