In Darwin

22 oktober 2016 - Darwin City, Australië

Na een paar uur slapen wilde ik eerst even de stad verkennen. Ik ben door de winkelstraten en langs de zee en de haven gelopen maar door de benauwde hitte heb je ook niet veel zin om heel veel te doen. Bovendien gaat de lange reis en weinig nu ook parten spelen. Dus vandaag doe ik niet veel meer, hoofdzakelijk rusten en spullen opnieuw inpakken voor de komende 3 dagen. Morgenvroeg namelijk ga ik met een guided tour naar Kakdu National Park. Dit is met jeeps en het slapen is dan op een camping in het park. Ik weet dus niet of ik de komende dagen nog bereik heb om te kunnen internetten. Vandaag heb ik ook een Australische prepaid SIM kaart gekocht die in mijn oude Nokia zit. Dit nummer is vanuit Nederland 0061-474577817. Mijn volgende reisverhalen publiceren hangt dus af van internet de komende dagen. Dinsdag rond 1800 uur (1030 in NLD) zijn we dan weer terug in Darwin.

1. Tanya:
    Goedemorgen pap,
    Het is hier nu 09.40 uur en las net jou 2 nieuwe verhalen. Je schrijft het allemaal wel grappig vooral de zin met, je zitvlees haha!
    Ik weet precies hoe je, je toen hebt gevoeld.
    Wij konden na 16 uur vliegen ook niet meer lekker zitten. Dat benauwde had ik daar eigenlijk niet verwacht maar je omschrijft het net zoals wij toen hadden in Indonesie.
    De 1e en 2e dag moet je er even aan wennen maar daarna is het al normaal en weet je niet anders. I.i.g genoeg water enz. drinken!
    Veel plezier in de bush!
    Ben benieuwd welke dieren je allemaal tegen bent gekomen.
    Dikke kus en knuffel!!
  2. Manuela:
    Thanks Tans, veel plezier met mama in Arnhem
  3. Rob en sas:
    22 oktober 2016
    Zo nu gaat het echt beginnen, ik ben ook benieuwd wat je allemaal gaat tegen komen.
    Heel veel plezier en maak maar een paar mooie foto's voor de blog kunnen wij meegenieten.
    gr
    Rob en Sas